دختربهار
دختربهار

۱.عشق از ديد يک رياضيدان:عشق يعنی دوست داشتن بدون فرمول.

جمله کليدی:آه عزيزم٬به اندازه ی زير منحنی دوستت دارم.

۲.عشق از ديد بقال سر کوچه(جعفر آقا):والا٬زمان ما عشق مشق نبود٬ننمون رفت اين ضعيفه رو واسمون گرفت!

جمله کليدی:آهای عيال شام چی داريم؟

۳.عشق از ديد ننه بزرگ:نزن ننه اين حرفارو! راستی اين دختر بتول خانوم خيلی دختر خوب و با کمالاتيه!

جمله کليدی:بريم خواستگاری؟

۴.عشق از ديد غلام شوفر:رادياتور عشق من ار برايت جوش آمده٬باور نداری به آمپرم بنگر!

جمله کليدی:می خوامت! ديد...ديد...ديد...بوق...بوق...ديد

۵.عشق از ديد بابا:آخه بچه جون عشق واست نون و آب ميشه؟حالا بگو ببينم باباش چکاره ست؟

جمله کليدی:من عاشقم.

۶.عشق از ديد ننه:وا٬مگه تو امسال کنکور نداری؟عشق باشه واسه بعد!

جمله کليدی:برو دخترخاله ات رو بگير.



نظرات شما عزیزان:

اکیلا_انا
ساعت21:02---27 شهريور 1390
نظر قبلیمو تایید نکنی.فراموش شدم خصوصی بزنم.ممنون از وبلاگت خیلی حال کردم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:, توسط کوهستان
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.